آموزش زبان انگلیسی | انگلیشدان

در این مقاله می خواهیم راهکارهایی را با شما در میان بگذاریم که در عین اینکه ساده هستند و زمان کمی را از شما می گیرند، تاثیرات معجزه آسایی دارند در کاهش مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای شما!

این محتوا به خصوص برای افرادی که به دنبال مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان هستند، می تواند بسیار مفید باشید...! حالا سوالاتی از این قبیل که یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد و یا مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک آیلتس را از ذهنتان پاک کنید و ادامه مطلب را با دقت بخوانید!

کتاب ها را کنار بگذارید!!!

البته منظورمان دقیقا این نیست که کتاب هایتان را کاملا فراموش کنید! کتاب ها خیلی عزیز تر و مهم تر از این حرفها هستند! منظورمان این است که دست از حفظ کردن لغات و گرامر های زبان انگلیسی از داخل کتاب ها بردارید! باید لغات، عبارات و گرامر ها را در دل موضوعات و topic ها یاد بگیرید. یعنی هر چیز را سر جای خودش! این کار باعث می شود هم آموخته های خود را فراموش نکنید و هم آن هار را در ذهن خودتان فعال کنید تا موقع اسپیکینگ و لیسنینگ به کارتان بیاید.

 

برای این کار به جای حفظ لغات به صورت مجزا و از داخل کتاب ها، شروع کنید به مکالمه کردن به زبان انگلیسی و یادگیری هر لغت و عبارت در جای خودش! حتی اگر سطح فعلی زبان شما پایین است، می توانید تا حد مناسبی این کار را انجام دهید.

کاهش مدت یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از استراتژی جملات زنجیره‌وار!

وقتی می گوییم شروع کنید به مکالمه کردن، اولین سوالی که احتمالا به ذهنتان می آید این است که راجع به چه چیزی باید صحبت کنم! ما هم می گوییم که اهمیتی ندارد! راجع به هر چیز که به ذهنتان می آید و می توانید راجع به آن به فارسی صحبت کنید، می توانید به انگلیسی هم صحبت کنید. درست و غلط آن هم خیلی مهم نیست! فقط مکالمه کنید. هر جا هم که معادل چیزی را به انگلیسی نمی دانستید، به فارسی بگویید! بله! یعنی انگلیسی و فارسی را با هم قاطی کنید!

ای بابا! یعنی قیمه ها رو بریزیم توی ماستا؟! بله دقیقا! در ادامه توضیح می دهیم چرا.

و البته مشکل احتمالی دیگر شما هم این است که نمی دانید راجع به چه چیزی باید صحبت کنید و می گویید ایده ای ندارم یا نمی دانم چه بگویم! حتی به زبان فاسی!

همین جا مطالعه این محتوا را متوقف کنید (ولی رها نکنید) و برگردید به صفحه سرچ گوگل و عبارت زیر رو جستجو کنید : تقویت مکالمه انگلیشدان

سپس وارد اولین نتیجه صفحه جستجو شوید و محتوای معجزه تقویت مکالمه انگلیشدان را دقیقا بخوانید. مطالبی را در آنجا بازگو کرده ایم که سرنوشت یادگیری زبان انگلیسی شما را متحول خواهد کرد و دو مشکل بالا را برایتان حل خواهد کرد...!

یادگیری زبان انگلیسی برای افراد خیلی مبتدی و صفر!

روش بالا برای افراد مبتدی هم کار می کند ولی کمتر از افرادی که کمی از سطح مبتدی بالاتر آمده اند! برای افراد مبتدی توصیه می شود که حداقل یک دوره در کلاس های گروهی یا کلاس های خصوصی زبان انگلیسی ثبت نام کنند. تا در ابتدا کمی سطح زبانی خود را با سرعت بیشتر بالا بیاورند و سپس با دستورالعمل های بالا به سرعت خود را به سطح پیشرفته زبان انگلیسی برسانند.

 

علاقه مندان به مهاجرت، جزو آن دسته از زبان آموزانی محسوب می شوند که نیاز به دو ویژگی مهم در یادگیری خود دارند:

1- یادگیری سریع و فشرده

2- یادگیری کاربردی و روزمره

به خصوص افرادی که فورس زمانی دارند و طی چند ماه قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند، بهتر است در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت شرکت کنند. همچنین برای اینکه بتوانید از بین بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی های ایران انتخاب خود را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم یک سری به وبسایت انگلیشدان بزنید. برای این منظور کافی است واژه انگلیشدان را در مرورگر خود سرچ کرده و یا ادرس اینترنتی englishdon.ir را در نوار بالای صفحه مرورگر خو وارد نمائید.

یک معلم خصوصی زبان برای مهاجرت مجرب و توانمند، با اولویت بندی تاپیک هایی که زودتر از همه در یک کشور خارجی با آنها مواجه می شوید، سرعت بسیار بالایی را در یادگیری زبان شما ایجاد می نماید. بعد از آن می توانید با استفاده از روش های رایگان آموزش داده شده در بالا، پروسه یادگیری خود را ادامه دهید.

گشت و گذار در وبسایت های آموزش زبان انگلیسی رایگان!

از مهم ترین مواردی که می تواند در پروسه یادگیری زبان انگلیسی شما معجزه کند، مراجعه به وبسایت های ایرانی و خارجی آموزش رایگان زبان انگلیسی است. در این قبیل وبسایت ها می توانید مطالب بسیار زیادی به صورت مقالات متنی، محتواهای صوتی و تصویری پیدا کنید که کاملا رایگان هستند و می توانند سطح زبان شما را زیر و رو کنند. از بهترین وبسایت های ایرانی و خارجی آموزش آنلاین زبان انگلیسی رایگان، می توان به
learnenglish.britishcouncil.org , englishdon.ir , bbc.co.uk و... اشاره نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۳
محسن کشاورزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی