آموزش زبان انگلیسی | انگلیشدان

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

در این مقاله از انگلیشدان مجری بهترین کلاس زبان آنلاین در ایران قصد داریم تا کمی فراتر از مباحث مربوط به یادگیری و تقویت زبان انگلیسی برویم.

این بارو در این مقاله قصد داریم تا در مورد تاریخچه پیدایش زبان انگلیسی با شما عزیزان صحبت کنیم.

زبان انگلیسی دقیقا چیست و از کجا امده و...

 

مخصوصا اگر به مباحث تاریخی به خصوص تاریخچه مربط به زبان انگلیسی و پیدایش آن علاقه مند هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

 

با وجود تعداد زیادی زبان که خوشبختانه به آن مسلط است ، انگلیسی یکی از مهمترین اشکال ارتباطی در جهان است که بیش از 2 میلیارد نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است.

با کنار گذاشتن عجایب و ناسازگاری ها ، تاریخچه ظهور منحصر به فرد آن جذاب و غنی است ، و در حالی که ما قول می دهیم مختصر باشیم ، شما فقط می توانید یکی یا دو مورد مورد علاقه خود را برای مطالعه زبان انگلیسی انتخاب کنید. . در اینجا در آکسفورد بین المللی به ما بپیوندید. مدارس انگلیسی

 

جایی که همه چیز شروع شد

بسیاری از شما فکر می کنید که مطالعه زبان انگلیسی بیش از هر چیز دیگر دستوری است. گرچه گرامر زبان انگلیسی در دوره هایی برای بهبود کلی زبان انگلیسی شرکت می کند ، این بخش کوچکی از برنامه درسی عمومی است که فرد در آن غوطه ور در تاریخ است و تا حدی تحت تأثیر افسانه ها ، نبردها و افسانه ها از یک سو و هر روز است. عملکرد طبقات مختلف اجتماعی آن از سوی دیگر.

بر اساس دائرclالمعارف .dia ritannica ، خود زبان انگلیسی با حمله به بریتانیا در قرن پنجم واقعاً شکوفا شد. سه قبیله ژرمن ، جوت ، ساکسون و انگلیسی ، برای تسخیر به دنبال سرزمین های جدیدی بودند و از دریای شمال عبور کردند. لازم به ذکر است که زبان انگلیسی که امروزه می دانیم و از طریق دوره های مختلف زبان انگلیسی می خوانیم هنوز ایجاد نشده بود زیرا انگلیسی ها با گویش های مختلف سلتی زندگی می کردند.

در طول حمله ، بریتانیایی های بومی به سمت شمال و غرب به سمت آنچه ما امروزه اسکاتلند ، ایرلند و ولز می نامیم رانده شدند. کلمه انگلیسی و انگلیسی از کلمه انگلیسی قدیمی Engla-land گرفته شده است که به معنای واقعی کلمه به معنی "سرزمین زاویه ها" است که انگلیسی در آن صحبت می شد.

 

انگلیسی قدیم (قرن 5 تا 11)

آلبرت بوگ ، استاد برجسته زبان انگلیسی در دانشگاه پنسیلوانیا ، در آثار منتشر شده خود خاطرنشان می کند که حدود 85 درصد از زبان انگلیسی قدیمی دیگر استفاده نمی شود. با این حال ، عناصر باقی مانده اساس انگلیسی مدرن را تشکیل می دهند.

انگلیسی قدیمی را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

ماقبل تاریخ یا اوایل (قرن 5 تا 7) - ادبیات یا اسناد موجود از این دوره به جز چند نمونه از رونهای آنگلوساکسون در دسترس نیست.
انگلیسی اولیه (قرن 7 تا 10) - این دوره شامل برخی از اولین شواهد مستند زبان انگلیسی است که نویسندگان و شاعران برجسته ای مانند سینولوف و آلدلم ، شخصیت های برجسته ادبیات آنگلوساکسون را در معرض دید عموم قرار داد.
انگلیسی اواخر قدیم (قرن های 10 تا 11) - این را می توان آخرین مرحله از زبان انگلیسی قدیمی دانست که با حمله نورمن ها به انگلستان به وجود آمد. این دوره با تکامل تدریجی انگلیسی به انگلیسی اولیه آغاز شد.

 

تاریخچه زبان انگلیسی

چارلز لارنس باربر می گوید: "از دست دادن و ضعف هجا های بدون استرس در انتهای کلمات بسیاری از افعال مشخصه انگلیسی قدیم را حذف می کند."

به طور مشابه ، جان مک کرتر [4] اشاره می کند که در حالی که نورمن ها و همتایان انگلیسی خود قادر به درک یکدیگر در سبک صحبت بودند ، ناتوانی نورتونز در تلفظ پایان بندی کلمات مختلف در نهایت منجر به از بین رفتن مصدر شد.

این باعث می شود یکی از همکارانم را به خاطر بسپارم و از او می پرسم: اگر چند صد سال پیش بود و ما در بریتانیا قرون وسطی بودیم ، آیا تصور می کردیم که نقص گفتاری تغییرات شگفت انگیزی را ایجاد کند که تاریخ مدرن اکنون به آن توجه می کند. ؟ چیزی برای فکر کردن ...

برای اطلاع از تغییرات زبان انگلیسی در این دوره ، تصویر زیر را ببینید.

 

انگلیسی میانه اواخر

در طول قرن 14 ، گویش متفاوتی (معروف به شرق میدلندز) در اطراف منطقه لندن شروع به توسعه کرد.

جفری چاوسر ، نویسنده ای که ما او را پدر ادبیات انگلیسی می شناسیم [5] و نویسنده داستان های کوتاه کانتربری ، اغلب به عنوان بزرگترین شاعر آن زمان شناخته می شد. از طریق آثار مختلف او ، انگلیسی تا حدی در کنار فرانسوی و لاتین تأکید می شود ، اگرچه او هنوز برخی از شخصیت های خود را با گویش های شمالی می نویسد.

در اواسط دهه 1500 ، Chancery استاندارد انگلیسی تأسیس شد. داستان از این قرار است که منشی هایی که در Chancery در لندن کار می کردند به زبان های فرانسه و لاتین مسلط بودند. وظیفه آنها تهیه اسناد دربار بود و قبل از دهه 1430 ، این دو زبان عمدتا توسط اعضای خانواده سلطنتی ، کلیسا و انگلیسی های ثروتمند استفاده می شد.


همانطور که می بینید موارد فوق مشابه انگلیسی است که امروزه می شناسیم.
اگر در مورد آن فکر کنید ، این معتمدان تأثیر زیادی بر نحوه برقراری ارتباط خود داشتند ، که در نهایت اساس انگلیسی اولیه را تشکیل داد.

 

خب به نظر تا به همین جا برای امروز کافیست!

ولی این پایان مباحث مربوط به تاریخچه زبان انگلیسی نیست. این موضوع بسیار گسترده بود و ممکن است از حوصله یک مقاله در یک وبلاگ آموزش زبان انگلیسی خارج باشد.

 

در روز های اینده مباحث بیشتری را در مورد تاریخچه زبان انگلیسی با شما عزیزان در میان میگذاریم.

 

منبع: آموزش زبان انگلیشدان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۳۲
محسن کشاورزی