آموزش زبان انگلیسی | انگلیشدان

شرایط عالی در یک کلاس خصوصی زبان چیست؟!

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

امروز در این مقاله می خواهم به شما عزیزان بگویم که چه روشی به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی به هدف خود از یادگیری زبان انگلیسی برسید.
 باید بدانید که هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی بیشتر از کلاس های عمومی است.

بله ، درست است زیرا مزایای دوره تدریس خصوصی زبان بیش از تدریس کلاس گروهی است ، اما در انتخاب یک دوره عالی دو نکته وجود دارد که باید در نظر گرفت.

اول از همه ، هرکسی انگلیسی یاد می گیرد نمی تواندشما را به هدفتان برساند. بنابراین ، قبل از ثبت نام ، سیستم آموزشی و نحوه ارائه مطالب یادگیری این کلاس را برای یک انتخاب عالمانه بررسی کنید ، در این صورت بعدها به این نتیجه نخواهید رسید که وقت و هزینه خود را هدر داده اید.


دوم ، هزینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی باید با موفقیت لازم در کلاس مطابقت داشته باشد. هر کلاسی که از شما هزینه ی بیشتری دریافت کند لزوما کلاس پربار تری نخواهدبود.

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی


 بد نیست بدانید که کلاس خصوصی زبان به دو قسمت تقسیم می شود: کلاس آنلاین انگلیسی و البته کلاسهای حضوری. اما قبل از انتخاب کلاس ، باید توجه داشته باشید که کلاس های آنلاین می توانند به اندازه کلاس های حضوری مفید باشند.


بنابراین ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از وب سایت آموزش زبان انگلیشدان englishdon تا انتها بخوانید ، بنابراین می توانید هنگام انتخاب کلاس خصوصی زبان انگلیسی تصمیم بهتری بگیرید.

در زیر به مهم ترین ویژگی های کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیشدان بررسی میشود.

 

دوره های تدریس خصوصی زبان باید هر روز برگزار شود

ممکن است وقتی جمله بالا را می خوانید از خود سوال کنید که آیا می توان هر روز به تنهایی در یک دوره زبان شرکت کرد؟
علاوه بر بحث در مورد هزینه آموزش زبان انگلیسی ، می توانید استدلال کنید که این امر از نظر آموزش و پرورش عملی نیست.


بله درست است. اما می گویم که شما باید هر روز و هر روز با معلم خود ارتباط برقرار کنید. یک سیستم متخصص در آموزش زبان انگلیسی به شما امکان می دهد نه تنها در طول کلاس ، بلکه در خارج و سایر روزها با معلم زبان خود ارتباط برقرار کنید. مشکلات و تردیدهای خود را هر بار حل کنید تا سریعتر به جلو بروید.

 

آموزش خصوصی زبان انگلیسی باید یادگیری محور باشد

بیشتر افرادی که تصمیم به تدریس به زبان انگلیسی می گیرند حداقل یک بار در کلاس زبان گروهی شرکت کرده اند. کلاس های زبان چند نفره برای زبان اموزان  وقت کمتری را در نظر می گیرد در نتیجه می تواند ابهامی را برای زبان آموزان در برخی از موضوعات ایجاد کند. علاوه برآن زبان آموزان گاهی در کلاس های گروه صحبت نمی کنند چرا که می گویند ممکن است مورد تمسخر دیگر زبان اموزان قرار بگیرم و اعتماد به نفس ندارم  بنابراین لب به سخن باز نمی کنند  در این زمینه هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود.

 

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی


انگلیسی در سیستم تدریس خصوصی انگلیشدان ، کاملاً محاوره ای است ، بنابراین فراگیران همیشه در کلاس صحبت می کنند و می نویسند. این منجر به یادگیری همه چیز در کنار یکدیگر می شود

این امر همچنین توسط استاد محسن کشاورزی ، ریاست گروه زبان انگلیسی انگلیشدان تضمین می شود. این بدان معنی است که کلاس بسیار کارآمد است و شما می توانید به سرعت با مهارت های مختلف به ویژه با تسلط صحبت کنید.

 

چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل؟

در بسیاری از موارد ، زبان آموزان در یک کلاس زبان عمومی شرکت می کنند ، اما به دلیل قرار گرفتن در یک محیط جدید یا حتی به دلیل حضور افرادی که قبلاً آنها را نمی شناسند ، قادر به برقراری ارتباط نیستند و نمی توانند نیاز خود از آن کلاس را به خوبی برآورده کنند. .
اما اگر تصمیم دارید در خانه انگلیسی یاد بگیرید و تدریس خصوصی زبان در منزل را تجربه کنید ، معمولاً می توانید از شر چنین مشکلاتی خلاص شوید و کلاس زبان بهتری را تجربه کنید.

 

منبع:

https://www.englishdon.ir/private-english-teaching/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی